sunnuntai 28. elokuuta 2011

MUN LAUANTAI

Päivällä oltiin mun koulukavereiden Mitran, Idan ja Friden kanssa keskustassa kun siellä oli sitä sun tätä häppeninkiä, oli tosi kiva päivä! Illalla oli mun toisen kaverin synntärit ja tänään on ollut tällanen kyläily ja sauna päivä. Tässä muutama kuva jotka oon räpsiny sieltä täältä mun iphonella

Nordlys on paikallinen sanomalehti ja se oli järkänny paikalle musiikkia ja muuta ohjelmaa, muunmuassa paikallinen viiden veljeksen IHAN SAIRAAAAAN MAHTAVA bändi oli esiintymässä
 Käytiin moikkaamassa Odaa paikallisessa karkkikaupassa jossa hän on töissä!
 Poikettiiin paikallisessa ja Tromsø ainoassa oikeessa "merkkivaate" liikkeessä! BARBIE HUNTERS!
 Mitra ja Ida!
 Fride ja Mitra!

 LLLLAAAMAA AGILITYYY
 Ja tää oli sen mun kaverin synttäreiltä otettu kattohuoneesta! Niillä oli ihan uskomaton  uusi omakotitalo ihan saaren huipulla ja voitte vaan kuvitella sekosinko tästä näköalasta!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä arvaan että sekosit!!! Sä kyllä oot ihan oikeessa paikassa, koska osaat arvostaa luontoa ja sen kauneutta! ;)
Love, your granny
Isoäiti on ylpee susta, se on vielä pakko mainita!