tiistai 6. syyskuuta 2011

MUN UUS HARRASTUS: JÄÄKIEKKO

Tosiaan viime torstaista lähtien on ollut menoa ja meinikiä festareista lätkä treeneihin, niin ja ehinhän mä jo perustaa uuden "muotibloginkin" ja oppia varmaan viikonlopun aikana 1 000000 uutta sanaa norjaksi! Ei mulla oikeastaan muuta kun, että hyvin menee ja en ehdi ittekään oikeenkin pysyä jalkojen tahdissa paikasta toiseen... Tänään on maanantai ja koulussa alkaa jo rutiinit olla selviä ja, koska oikeesti ymmärrä  siellä jotakin multa aletaan myös vaatia enemmän ja enemmän. En oo ollut koko päivänä kotona tai edes istua alas kunnolla ja syömään oikeeta ruokaa joten huomenna on pakko pitää ns. välipäivä ja hoitaa kaikkia muita asioita kuten koulujuttuja ja sen sellasta. Tänään oli treenit ja keskiviikkona taas jäälle, meijän joukkue on ihan uskomaton porukka tyttöjä ja ilmapiiri on ihan katossa Kaikki kannustaa toisiaan oli sitten hyvä tai huono, tää on toivottavasti alku jollekin tosi siistille uudelle harrastukselle ja tuttavuuksille. Nyt en voi vastustaa kiusaustu tai oikeesta pakkoa mennä nukkumaan, sillä huomenna aikanen herätys kuudelta...En oo siitä niin innoissaan mutta muuten huomisesta koulupäivästä kyllä! Niin kun oon aikasemmin saattanut mainita täällä tai ainakin kirjottanut kavereille facebookissa, että mua jännitti viimeks yhtä paljon mennä kouluun kuin olisin taas ekalla luokalla ja nyt täällä en oo koskaan ollut näin innoissaan mennä kouluun kuin ekalla luokalla tai ala-asteella. Mä rakastan olla koulussa täällä!

Ei kommentteja: