keskiviikko 28. syyskuuta 2011

SYSSLOMA

Taas uus tavallaan parempi asia kuin Suomessa, meillä on nimittäin syysloma tällä viikolla! Mulla alkoi loma jo tänään ja muilla huomenna. Keskiviikkoisin on "fag-dag" meidän koulussa eli "aine-päivä" ja silloin koko päivä on samaa ainetta ja mulla ei ole vitospalkilla mitään joten VAPAA päivä sattu hyvään kohtaan. Mun pitää kuitenkin mennä käymään kaupungilla kysymässä jos saisin vihdoin koulun läppärin... Sitten taas takasin Straumsbuktaan vaihtamaan vaatteet ja sitten takas kaupungille BACK-TO-SCHOOL bileisiin, jotka mun mielestä on ihan jollain klubilla mutta vain anniskelu alue on K18 eli oon aika innoissaan siitä ja toivon, että se tulee nyt olemaan rahan arvoinen, koska se makso hitsi vieköö  200 kruunua... Oon niin onnellinen et on lomaa vaikka ei mun koulussa mitenkään erityisen atiivinen kouluhommien kaa tarvii olla mutta silti!

Viimeviikonloppu hurahti nopeasti. Perjantaina olin taas kahen kaverin synttäribileissä ja jäin sinne yöks, oli ihan SUPER KIVAA! Välillä jäädyn ihan mietii kuinka hyvä tuuri mul on käyny et oon jo nyt saanu ihan sairaan kivoi kavereit. Sitten lauantaina viettettiin ihan koti-iltaa ja Ville, Anna ja Ronja halus pitää nukeille ja nalleille synttärit ni juhlittiin koko porukka sitten yläkerrassa muffinsien kanssa nukkejen ja nallejen syndei!






Mulla on kyllä maailman paras "host-perhe" ! Eipäs jokaisella ookkaan lauantaisin nukkejen ja nallejen synttäreitä, maailman söpöimpiä (ja toisinaan äänekkäimpiät hehe) host-sisaruksia, sushia melkein joka viikko, host-äitiä, joka pelaa jääkiekkoa tai host-isää, jolla on oma olut panimo mutta mullapa on !


Ps. HYVIN MENEE !:)

Ei kommentteja: