perjantai 7. lokakuuta 2011

MUST ON TULLU MELKONEN KOKKI

Istun koulussa ja yritän tehdä koneella jotai järkevää ja hyödyllistä. Meillä on hissan tunti ja kaikki muut lukee tossa 1800-luvusta Norjassa mutta niin kun varmaan voi arvata en tajuu tosta tekstistä hönkäsen pöläystä! Mua väsyttää ihan sairaasti ja vaikka nukuin koko bussimatkan ni silti mun silmät alkaa pilkkimään koko ajan... Eilen en jotenkin millään saanu unta ja nukkuumaan meno venähti yhteen, ei hyvä. Muuten kuuluu ihan hyvää, oltiin intersportissa meijän lätkä joukkueelle järjestetyssä " ale-illassa" vai miks noita nyt kutsutaan. Jee sain uuden kypärän ja jotai pikku juttuja. Käytin jopa mun ekat täällä tienaamat rahat lätkävarusteisiin (WTF!?) Oon oikeesti ihan hurahtanu tohon lajiin, treenit on mun elämän kohokohta ja meinaa tulla itku jos en pääse treenaamaan. Voin sanoo, että jos kaipaa jotain uutta elämään ni uus harrastus ihan ihan älyttömän hyvä vaihtoehto! Se on niin ihanaa ku oppii tyylii joka minuutti jotain uutta ja meidän joukkue on niin mahtava, että kaikilla on enemmän ku mukavaaa treenata yhdessä ja oppia niita uusia juttuja!

Tässä vielä muutama kuva: Leivoin sunnuntaina suklaakakkua ja ai, että siitä tuli hyvää!!! Sitte oltiin maanantain hypärillä Aleksandran kanssa kahvilla ku mun piti soitella kaikille lääkäreille sun muille ja hoitaa käytännön juttuja. Oon oppinu ihan uusia juttuja kun pitää itse hoitaa joku lääkäri juttukin normaalisti äiti hoitaisi kotona...





1 kommentti:

Aleksandra kirjoitti...

ooo...Jeg elsker det :)