perjantai 18. marraskuuta 2011

ELOSSA OLLAAN!

Musta ei ole kuulunut pitkään aikaan mitää mutta se johtuu yksinkertaisesti siitä, että musta ei vaan oo tuntunu siltä, että haluaisin jakaa täällä blogissa mun tunteita viime viikoilta... Mutta nyt tulin kertomaan, että värjäsin mun hiukset vahingossa ihan harmaiksi, kuulin surullisia uutisia, oon pelannut surkeasti jääkiekkoa, tuntenu et mun koko elämä on ihan hukassa, mulla ei oo täällä yhtään kavereita yms yms mutta millään tolla ei ole väliä, koska kaikilla meillä on hyvät ja huonot momenttinsa jolloin kaikki tuntuu kaatuvan päälle eikä edes positiivisesta ajattelusta tunnu olevan mitään hyötyä. Onneksi elämä ei ole niin vakavaa, kuukaudessa on vähintää. 28 päivää ja myrskyn jälkeen on aina pouta sää. Nyt tuntuu taas hyvältä ja kaikki mun huolet huvittaa vaan "miten oon sellasia miettiny" , mukavaa viikonloppua kaikille missä olettekin!

Kaikkien ihmisten vuoksi joihin olen täällä tutustunut mä oon edelleen onnellinen siitä, että olen täällä vaikka aina ei menisikään ihan putkeen. Puolalainen aksentti, saksalaiset elämän viisaudet, nauru sveitsiläisellä  tyylillä tai  thaimaalainen ekaa kertaa lumisateessa pistää yllättävän usein hymyilyttään!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä jos kaikki on taas reilassa!:) Keep going Fanni, olet ihana<3

-Assi

Lea Sarvas kirjoitti...

Vai harmaannuit hetkessä:(
Mäkin koetan värjätä noita harmaita piiloon minkä ehdin!
Sellaista se elämä on....,iloja ja suruja...
mutta kaikki väittää, että ne surut kasvattavat sua ihmisenä?!?
Nyt on edessäsi se MÖRKKE TID!!!!
En kadehdi, se oli musta tosi'mustaa aikaa' siellä pohjoisessa ja silti tulen taas sinne joulukuussa?!
Mutta sitten tammikuun lopulla on solfest,jee!
Ja alkaa kirkastua nopeasti.
love Lea