keskiviikko 2. marraskuuta 2011

HJEMME

Nyt on reissu melkein ohi, sillä sijainti on Oslon lentokenttäkahvila ja suuntana koti, Tromssa. Itkut on taas itketty kun piti pari tuntia sitten hyvästellä uudet ja vanhat tuttavuudet. Ihan uskomatonta sanoa näkemiin ystävälle joka todella asuu toisella puolella maailmaa ja ehkä seuraavan kerran tavataan monien vuosien päästä ja joitain ei ehkä ollenkaan. Toisiaalta tää reissu on ihana muistutus siitä, että kaikki on kuitenkin mahdollista, sillä mun kaverit joihin tutustuin jo siellä Köpeenhaminassa asuvat muunmuassa Australiassa ja todella sanoimme hyvästit siellä ja nyt olen taas viettänyt neljä päivää heistä toisen kanssa. Elämä yllättää toisinaan. En voi oikein muuta sanoa reissusta kuin, että sytytettiin meilkein tulipalo, naurettiin ihan liikaa (ps. koskaan ei voi nauraa liikaaa :P), tuhottiin puolet huoneiston astiastosta, muisteltiin menneitä, opittiin NIIN PALJON UUTTA ERI KULTTUUREISTA, syötiin aitoa italialaisten tekemää ruokaa, nukuttiin joka yö enintään viisi tuntia, nähtiin viikinkilaiva, Nobel palkinto talo, ihania taloja, söpöjä kuppiloita ja oltiin onnellisia. Ai, että mä rakastan tuntea ihmisiä ympäri maailmaa. Tää viikonloppu oli taas yksi elämäni parhaista. Kiitos teille jotka teki sen mahdolliseksi

2 kommenttia:

Nina kirjoitti...

you are so gorgeous!

fashionableroad.blogspot.com

Ida ja Tuuli kirjoitti...

Sofie (neumann) näytti mulle sun blogin ja tää on niin hyvä! Kuvat ihan älyttömön hienoja ja noi maisemat huhhuh!! Sun tyyli on myös ihana :) ootko norjassa koko vuoden vai kuinka kauan? Ootko tykänny? Mulla oli norja kans vaihtoehoissa mut päädyin itävaltaa :D

-tuuli