lauantai 21. tammikuuta 2012

HUH, MIKÄ VIIKONLOPPU!

Mun viikonloppu alkoi kirjaimellisesti kiireellä ja kiirellä se on tähän hetkeen astikin jatkunut. Mulla loppui nimittäin lätkätreenit torstaina sen verran myöhään, että olin kotosalla vasta kaheltatoista yöllä ja seurauksena kahta kauheampi väsymys perjantai aamuna. Kaiken tän lisäks unohin laittaa herätyskellon soimaan ja heräsin puol tuntia sen jälkeen kun mun bussi oli lähtenyt. Siinä kiiressä sitten missasin seuraavankin bussin ja kolmas bussi tuli sen verran myöhään, että missasin sitten vikan tunnin kouluakin. No ei se mitään, suuntasiin suoraan salille ja treenasin pari tuntia ennen kun meillä oli suunnitelmissa mennä pitsalle muiden vaihtareiden kanssa viettämään vikaa iltaa australialaisen Martinin kanssa, joka lähtee ensi tiistaina takaisin kotiin. Noh me unohdettiin varata pöytä kyseisestä ravintolasta ja paikkoja ei ollut vapaana joten kauheella kiireellä sitten suunnattiin seuraavaan ravintolaan. Siinä matkalla muistettiin, että hei kolme veikkoa puuttuu porukasta ja ainoa joka heistä tuli yksin oli unohtanut puhelimen kotiin, joten eiku takaisin Peppes Pizzaan odottamaan viimeistä mattimyöhästä. Taisi tossa vielä vaikka mitä muutakin tapahtua mutta joka tapauksessa lopulta kaikki olivat paikalla ja saimme sanotuksi jäähyväiset ja annettua tekemämme muiston Martinille. Mäkin ehin vielä sen jälkeen puol ysin treeneihin, sillä meijän joukkueella alkoi viikonlopun kestävä treenileiri Tromssa-hallilla.

Oli taas niin kaunis ilma ni räpsäsin muutaman kuvan bussi matkalla keskustaan:




















Meijän vaihtariporukka:



















Vaikka viikonloppu ei vielä ihan ohi olekaan voin sanoa, että siitäkin huolimatta, että mun herätyskello ei tänä aamunakaan soinut, koska mun kännykästä oli akku loppu eli myöhästyin ekoista treeneistä, siitä huolimatta, että meinas tulla itku jäällä ainaki miljoona kertaa ja tais tullaki kerran ja siitä huolimatta, että tajusin, että mul ei oo huomen bussii vikoihin treeneihin, koska ne on niin aikasin ni voin sanoa, että mul on ollu tosi hauskaa ja oon taas oppinu uskokaa tai älkää kolmessa päivässa niin paljon ittestäni ,että en edelleenkään vaihtais mun vaihtovuotta mihinkään. 

Ps. Oon true hockey pelaaja! Perjantain treeneis kävelin ihan pokkana jäälle luistinsuojustimet jalassa ja ihmettelin et mikä nyt on oikee menny mun tasapainoo ku ei oo koskaa ollu näin vaikeeta pysyy jäällä pystyssä. Onneks parin minuutin yrittämisen jälkee joku huikkas vaihtopenkilt et kannattais ottaa noi suojat pois luistimist, ei se mitään sekää! Onneks oli vast toka kerta ku toi tapahtuu .... Go minä! 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot sä vaan aikamoinen duracell ku ravaat lätkätreeneissä yötä päivää:) Ei voi muuta sanoo ku: vapise Mikael Granlund, Fannista on tulossa uus lupaus leijonille! Muista välillä ottaa rennosti<3 Haleja!
-Assi

Fanni Eriikka kirjoitti...

aww oot ihana assi!<3 joo tosiaan granlundin poika pois alta vaan! kamppaan tyylii omatki joukkue laiset (vahingos kyl ) !!:DDDD oon kuullu et teil on siel viel koris jengi pystyssä , saas nähä jos saisitte yhen nhl tähden;)

julia kirjoitti...

Hitto kuinka upeita maisemia! :D

Tuula kirjoitti...

Mummojarrut on tarpeen tolla tiellä ;-D