torstai 23. helmikuuta 2012

HOPETIHOP

Kiva viikonloppu tiedossa, vähän jännittää mutta oon ihan varma, että mulla tulee olemaan tosi hauskaa! Mä lähen nimittäin Narviikkiin huomenna ja tuun sunnuntaina takaisin. Se on sellanen kaupunki tuolla vähän etelämmässä, noin 5 tuntia bussilla. Me lähetään mun lätkäjoukkueen kanssa sellaseen ''ei niin vakavaan'' edustusjoukkueturnaukseen eli joukkue koostuu Tromssan tyttöjoukkueen valituista pelaajista ja Narviikin joukkueen valituista pelaajista. Vaikka täällä Norjassa (varsinkaan pohjois Norjassa) jääkiekko ei olekaan mikään suurimmista suurin juttu ni on se silti ihan mukava päästä tällasten ''valittujen '' mukaan pelaamaan. Tää kokoonpano yleensä pelaa yhdessä ja edustaa pohjois Norjaa etelässä pelattavissa turnauksissa kuten Stavangerissa muutama viikko sitten järjestetyssä Norjan jossain mestaruuskilpailuissa (kait?:D). Sinne en valitettavasti päässyt mukaan mutta tää kelpaa mulle aivan loistavasti! Wish me luck!




 taisin lopulta päätyä tonne lumeen ... hupsista

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Koko perhe toivottaa antoisaa urheilullista viikonloppua. Nauttikaa peleistä ja tehkää paljon maaleja!! t. kotiväki suomesta