lauantai 4. helmikuuta 2012

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA

Miten voi olla mahollista, että taas on jo viikonloppu, ei edes perjantai vaan lauantai. Aika menee ihan uskomattoman nopeasti, joka on samaan aikaan tosi surullista, että mulla on niin vähän aikaa jäljellä mutta toisaalta ihanaa. Mulla on paljon puuhaa, joskus enemmän ja joskus vähemmän mutta mä todella viihdyn täällä. Vaikka mulla on niitä vaikeampin aikoja ollut voin silti sanoa, että olen ihan onnellinen elämääni täällä, kuitenkin pakko myöntää, että tieto siitä, että mulla tosiaan on enää se neljä kuukautta on enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Mulla on nimittäin ihan kamala ikävä kotiin. En mä täällä itke ja ajattele ainoastaan kotiinpaluuta mutta yks päivä just puhuttiin muiden vaihtareiden kanssa koti-ikävästä ja todettiin monen kanssa, että  '' oikeastaan mulla on ikävä joka ikistä asiaa , jotka liittyy mun arkeen kotona''. Vaihtovuodessa on kuitenkin ihan erilaiset tunteet kuin esimerkiksi jos olisin muuttanut ulkomaille, koska tietää koko ajan palaavansa takaisin tietyn ajan kuluttua. 

Mulla loppui taas eilen koulu vähän aikasemmin ni mentiin käymään Tuulan kanssa FRETEX:issä (pelastusarmeija) ja kahvilla Tromssan parhaassa kahvilassa. Illallla tein vielä lenkin ennen saunaa. Tänään luvassa How I Met YourMother-ilta mun kaverilla. Hyvää viikonloppua! 









2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Mun hieno laukku kuvassa! Se on muuten saanu paljon kehuja. Onki hieno design :-)

Anonyymi kirjoitti...

Hieno on! Kuvittaja on ollut todellinen designeri, ei vai silloin vielä tiennyt sitä;0)

t.Riikka