sunnuntai 12. helmikuuta 2012

MUL ON KAIKKI HYVIN

Mun kuulumisia nykyään kuulee selvästi ainoastaan viikonloppuisin... Toisaalta oon edelleenkin sitä mieltä, että se on vain hyvä merkki siitä, että mulla todellakin on täällä jonkinlainen elämä hehe. Pari viikkoa on ollut sellasta matala lentoa, kouluun ja koulusta kotiin. Vettä on satanut ja toisinaan ollut niitä hurjia melkein -30 asteen pakkasia. Lumesta ei oikeastaan silti ole ollut tietoa, joka sai kaiken näyttämään niin ankealta ja pimeältä. Tänä aamuna kun herättiin oli kuitenkin vihdoin Tromssakin muuttunut taas talven satumaaksi ja lunta oli jopa riittävästi pulkkamääkeen.

Mun viikonloppu ei muutenkaan ole ollut hullumpi. Torstai iltana saapui Lea (sveitsiläinen vaihtari) tänne tuolta ihan pojoisesta Nordkapin yläpuolelta (myös osa Norjaa). Hänen yksi host-siskoista opiskelee täällä joten siinä samalla mäkin pääsin moikkaaman Leaa. Perjantai tehtiin retki tunturille. Meillä oli Emma (mun host-sisko) myös mukana ja tietenkin eväinä kuumaa kaakaota. Illemmalla mentiin moikkaamaan mun muita kavereita kaupungille ja käyntiin ihanassa valokuva näyttelyssä ja kahvilla. Launtain suunnitelmaan kuului Polaria. Se on tyyppiä ''sealife'' mutta sieltä löytää vain mereneläviä joita on Norjan alueella. Kuten hylkeitä. Voiko olla sulosempia elukoita kun hylkeet, oi että! Kuudélta alkoi mun ja Tuulan (mun host-äiti) lätkämatsi ja se oli ihan super kivaa, mä tein jopa ratkasevan syötön niin, että saatiin maali. Lopuksi kun voitimme, sekin vaikutti pelin hauskuuteen. Yleensä noissa naisten matseissa ei sen kummemmin ole katsojia mutta tunnistaa aina Fannin kaverit kun mulla on nyt molemmissa matseissa ollut 10 hengen fanijoukko siellä hurraamassa. Mulla kyllä ihania kavereita täällä! Sen jälkeen käytiin vielä sellasessa baarissa nimeltä ''Blå Rock'' syömässä hampparit, ehittiin just ennen ikärajaa. Päivä lopetettiin saunalla ja tyttöjen jutuilla. Mun kaksi kaveria oli nimittäin täällä maalla meijän luona yökylässä.

Nyt voisin melkein sanoa, että viikonloppu alkaa olla pulkassa kun on sunnuntain jumppakin vedetty. Ens viikolla on taas kaiken laista puuhaa tiedossa mutta yritän räpsiä jotain materiaalia teillekin näytettäväksi. Alla olevaan kysmys postaukseen ei ole paljon kysyttävää tullut mutta jos on vielä jotain mielessä niin pistäkää ihmeessä! Toki voihan sitä aina muutenkin vaan kysyä jos joku mietityttää. Mukavaa alkavaa viikkoa ja tosi kiva huomata lukijamäärästä, että te oikeesti ootte kiinnostuneita lukemaan mun elämästä täällä. On se aina kivempi kirjoittaa kun tietää teidän siellä missä olettekin tätä lukevan. Kiitos siitä<3

osa mun faniklubista :DD
 bongaa mut (#31)!


 blå rockissa minä ja Anna

perjantaina kaupungilla moikkaamassa muita! kuvassa myös mun kaverin  Giannan (kans vaihtari Sveitsistä)  veli Claudio joka oli eiliseen lauantaihin asti viikon täällä kyläilemäss, mukava poika!

aikaisemmin perjantailta tunturi retkeltä











 meijän sauna-illasta!
Myöhemmin vielä luvassa kuva päiväkirja mun iPhonesta!

2 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Vinkki lätkäkuviin: blondi tukka ja pinkki mailanlapa ;-)

Tuula kirjoitti...

Vinkki lätkäkuviin: blondi tukka ja pinkki mailanlapa ;-)