tiistai 27. maaliskuuta 2012

ANNA'S SEXY SEVENTEEN

Vihdoin otin itseäni niskasta kiinni ja pääsin tänne kirjoittamaan vähän mitä kuluneina päivinä tai oikeestaan viikkohan tässä on jo ainakin hurahtanut ilman mitään elonmerkkiä! Mulla on tosiaan alkanut tuntua jo ihan suorastaan pakokauhulta, että emmä vielä oo valmis lähtemään kotiin tai no kahdeksan viikon päästä... Meillä on ollut mun kavereiden kanssa niin hauskaa ja jos totta puhutaan onhan täällä nyt ollut mun elämä kohta 10 kuukautta joten tuleehan se tietenkin olemaan vaikeaa lähetä. Meillä on sellanen kaveri porukka täällä ja ollaan joka päivä yhessä ja kaikki ymmärtää tosiaan, koska ollaan kaikki vaihtareita tai just tänä vuonna Norjaan muuttaneita. Vaikka mulla on kaikki rakkaat kotona odottamassa ja loput rakkaat tulossa myös kotiin kesällä, mulla on taas ihan eri jutut heidän kanssaan kuin näitten mun rakkaiden kanssa täällä. En mä voi alkaa nauraa jollekin ihan hassulle virheelle ku yritän puhuu saksaa suomen kavereiden kanssa tai en mä voi alkaa selittää jostain muista hassuista jutuista joita oon täällä kokenut, ainakaan niin, että se tuntuisi samalta. Ollaan kuitenkipäätetty kaikki yhdessä, että tää ei ole loppu meijän ystävyydelle vaan tosi hieno 10 kuukauden alkulähtö ystävyydelle, joka tulee kestämään monia monia vuosia, toivottavasti koko monia kymmeniä vuosia. Mulla on nyt niin monia ystäviä ympäri Eurooppaa ja jopa ympäri maailmaa, ois aika alkaa säästää Thaimaan matkaankin rahaa pikku hiljaa hehe.

Me juhlittiin lauantaina Annan 17 vuotis synttäreitä ja meillä oli parhaat pirskeet jotka meillä on koko tänä aika täällä ollut, tanssittiin ja laulettiin ja uskokaa tai älkää mul on video ku nää laulo ROBININ FRONTSIDE OLLIEN :DDDD! Niin hauskaa meillä oli. Sitten sunnuntaina herättiin Giannan kanssa vielä muutaman tunnin yöunien jälkeen Fjellheisenille eli mentiin ton yhen Tromssan keskustassa olevalle tunturille kattelemaan maisemia Marian ja yhen niillä vierailulla olevan venäläisen vaihtarin kanssa, oli tosi kivaa vaikka ei oikein mitään nähtykkään... Tänä viikonloppuna alkaa pääsiäisloma, joka on täällä Norjassa 10 päivää ja me lähetään SUOMEEEN !!!!!! No ei se oikeesti tunnu Suomelta ku mennään oikeeesti vaan Kilpisjärvelle, joka on pari tuntia tästä meiltä ja tähän aikaan vuodesta siellä ei oikeestaan muita kun norjalaisia olekaan. Asun kyl varmaa vaa jossai supermarketissa ku pääseen puhuu 8 kuukauden jälkee suomee kaikille, saas nähä!

Elikkäs ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille ja mä ilmoittelen taas itsestäni lomien jälkeen (viimeistään). Tullaan vasta parin viikon päästä sieltä takasin Tromssaan mutta voi olla, että latailen jotain hiihtokuvia jo ennen kotiin paluuta. HADE BRA!<3



































Ei kommentteja: