sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

HIIHTOLOMALAINEN

Vaikka ei se elämä muutenkaan täällä kovin rankkaa oo viime aikoina ollut, on se ihan kiva ajatella olevansa OIKEALLA LOMALLA! Oisko voinu hiihtoloma paremmin alkaakaan kuin auringolla kaks päivää putkeen ja parhaalla seuralla. Annan (vaihtari Saksasta ja yks mun parhaista kavereista täällä) host-äiti (joka on muuten suomalainen xd) lähti matkoille torstaina ni menin silloin Annalle sunnuntaihin asti asumaan eli tulin vast tänään kotiin, just ajoissa ennen sunnuntai-jumppaa.

Torstaina oli ihan kamala ilma ja oikeesti sato koko päivän vettä!! Perjantaina jatku räntänä mut onneks meil oli niin helppo päivä, että päästiin ajoissa kotiin kattomaan One Tree Hillin kuudetta tuotantokautta, joka alotettiin torstai iltana. Myöhemmin pidettiin tyttöjen ilta kaikkien vaihtaritytsyjen kaa ja siinä samalla ''juhlittiin'' vähän mun nimppareita eli onnea kaikille FANNEILLA , joilla oli perjantaina nimipäivä! Kuulostaa hassulta, että nimppareita muka juhlittais mutta mun perheessä Suomessa on aina ollut perinteenä pitää edes pienet kakku-/pullakahvit mummoille ja tädeille. Siispä pidin ne tällä kertaakin. Launtaina eli ekana lomapäivänä herättiin siihen aivan upeeseen auringon paisteeseen ja vietettiin kävellen ympäri ämpäri koko päivä ulkona. Sitten Ben and Jerrys, lisää One Tree Hilliä ja noh... Paljon muita herkkuja, elämästä pitää nauttia välillä vähän mahan kautta!

Yhessä vaiheessa Annan piti sopia juttuja sen iskän kaa Saksasta ja oon niin ylpee et ymmärsin melkein kaiken mitä ne puhu, siis saksaks! Uskomatonta et oon lukenu saksaa koulussa jotain kaheksan vuotta ja nyt ku oon oppinu norjaa oon vast kunnol oppinu saksaa, koska ne on niin läheisii kielii. Nimittäin ku saksan tunnilla tai muulloin kieltä tarvittaessa mietin norjaks, osaan vaikka kuin  hyvin ku sanajärjestys ja monet sanat on ihan samanlaisia. Siistii!

Huomenna ois luvassa laskettele päivä ja OON IHAN YLI INNOISSAAN, koska en oo ollut lautailee about vuoteen mikä on ihan uskomatonta. Toivottavasti sää on vähintään yhtä mahtava kun tänään ja eilenki. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille teille ei-lomalaisille ja meille lomalaisillekin !

Niin ja vielä yks juttu: AJATELKAA, OON 12 VIIKON PÄÄSTÄ KOTONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en tiiä kummin päin mun pitäis pistäää smaili....









































Kotimatkalla kun ajettiin Straumsbuktaan käytiin hakemassa Ville kaverilta. Siinä niitten lautumilla oli sitten aika kiva lauma poroja ni täytyhän mun tietenkin ottaaa turistikuvia kuten tavalliset turistit tekee:P












Ei kommentteja: