keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

KAIPAAN...

Tuntuu, että kaikialla on jo kevät paitsi täällä meillä Tromssassa... Ymmärrätteväähän se on kun napapiirillä ollaan mutta mä niin kaipaisin pientä palaa nurmikkoa ja lämpötilaa yli viiden asteen. Kaipaan myös mun parhaita kavereita ja kaikkia niitä hetkiä kun ei tarvitse edes sanoa sanaakaan mutta jokainen on onnellinen ihan vaan kun saa olla ihanassa seurassa. Kaipaan mun äitiä ihan kamalasti ja haluisin tälläkin hetkellä vaan kömpiä äitin kainaloon, juoda hopee teetä ja syödä kotitekosia sämpylöitä meidän ihanassa kodissa sinisellä sohvalla. Kattoa kun mun maailman ihanin pikkuveli on kasvamassa jo isoks pojaks ihan liian nopeesti ja sanoa sille kuinka ylpee mä oon, että just mä olen se onnellinen isosisko. Haluisin antaa mun isille halin ja kertoa kuinka tärkee se on mulle vaikka ei sitä toisillemme kauhean usein tule sanottuakaan. Kaipaan mun isovanhempia niin äidin kuin isänkin puolelta ja kuinka he on tehny kaiken tän mulle maholliseksi, en ikinä voi ollaa tarpeeksi kiitollinen siitä. Kaipaan mun maailman ihaninta , inspiroivinta ja mun idolia kummitätiäni, jota myös haluisin halata ja pitää tiukasti kiinni. Niin ja teitä siellä Canadassa, teitä kaipaan koko ajan ja toivon joka hetki, että voisitte taas tulla käymään meidän luona Suomessa. Nyt on taas yksi näistä päivistä kun tekee mieli vaan kotiin ja  tirauttaa parit kyyneleet. Ootte rakkaita, kohta nähdään!



















Muuten kaikki on ihan hyvin<3

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lämmin halaus sinulle Rakas Fanni <3
ÄITI

Lea Sarvas kirjoitti...

Vau - mikä koiravaljakko ja ajaja!
Ainakin koirat olivat innokkaita matkaan!
Olet paljon kokenut uutta ja elämyksiä. niitä sitten vanhana muisteletja kerrot lapsenlapsille eli 'Silloin joskus siellä Norjassa Mummo ajeli koiravaljakollakin!!!'
Mä pääsin vasta yli kuusikymppisenä ajamaan koiria.
Ja kivaa oli!!!

Nooramaria kirjoitti...

Ihania noi haskit!! Plus mä niin tunnen sun fiilikset, mä kelaan täysin samanlaisia juttua,onneks enää alle 2 kk!!! JE T'AIME!!

Fanni Eriikka kirjoitti...

<3

Fanni Eriikka kirjoitti...

Nautittiin kyllä menosta koko sydämin Emman kaa<3

Fanni Eriikka kirjoitti...

Elsker deg å!<3