perjantai 18. toukokuuta 2012

17. MAI

17.  toukokuuta oli just sellanen kuin mä olin kuvitellutkin plus vähän enemmän. Päivä alkoi norjalaisittain tietenkin vohveleilla ja sitten koko perhe mentiin meijä   kylän koululle ja siitä sitten parin sadan muun ihmisen kanssa koulun kulkueeseen. Käveltiin  sitä meijän tietä puoleen väliin, edessä orkesteri ja sitten palattiin koululle laulamaan kansallislaulua ja pitämään puheita. Ysi luokkalaiset olivat vastuussa kakku bufeesta ja mekin syötiin vaikka mitä herkkuja!

Iltapäivällä käytiin vielä syömässä vähän lisää herkkuja koululla missä mun host- äiti on opettajana. Siellä lapsille oli järjestetty kaiken maailman ohjelmaa, jotka meijän perheen pienimmät kävivät kokeilemassa ennen kuin päästiin päätapahtumaan, Tromssan keskustassa järjestettävään kulkueeseen. Neljän aikoihin alkoi kulkue, johon osallistui erilaiset urheiluseurat yms. siellä mäkin pääsyin vaihtojärestön YFU:n ja AFS:n kulkueseen... "Rupea isäntäperheeksi tänään" soi vieläkin mun päässä!

Ilemmalla kulkueiden loppuessa käytiin vielä yksillä kakkukahveilla mutta tällä kertaa mun kavereiden kanssa. Ilma kerrankin oli kohdallaan ja vaikka ei sinistä taivasta ollutkaa, asteita noin +15 ja aurinkoa silloin tällöin. Koko aja  piti arskat pitää nenällä!  Mukavaa viikonloppua! Seuraava postaus tulee olemaan haaste jonka sain ihanalta Emmalta! Nyt mä lähden taas kohti Tromssaa ensin treenaamaan ja sitten vuoden vikat bileet at Anna's place! WOOP WOOP!

Eka luokkalaiset


 Paljon kansallispukuja !!

 Paljon norjan lippuja!!!
 Kakkuja, paljon kakkuja!!!
 Kavereita Straumsbuktasta, Marius ja Vibeke!
 Kansallislaulu
 Ronja ja Anna

 Ronja
 Tromssan saarelta

 Anna ja Gianna<3

 Pan<3


 Aleksandra kansallispuvussa<3

 Evelina<3
 Me vaihtarit<3

 Paljon kulkuelaisia!

 Loretto<3

 Lisää kansallispukuja!!!
 Annnnnnnaaaaaaaaaaaaaaa<3
 BOOM
 Vi elsker Norge<3


 Paljon katsojia Norjan lippuinenn ja kansallispukuineen!

Ei kommentteja: