lauantai 12. toukokuuta 2012

TIISTAI 080512

Kirjotin tiistaina tän tekstin mun puhelimeen ja ajattelin julkasta sen mun blogissa mutta sitten voimat loppu ihan kokonaan ja en sitten oo muistanu julkasta koko tekstiä ennen kuin nyt! Saattepa kuulla mun kuulumisi vähän tiistain näkökulmasta ja sitten tämän päivän:

Tiistai 080512
''Onneks mulla on nää kaikki ihanat ilta-auringossa otetut kuvat piristämässä mun päivää, koska sitä tarvitsen! Oon nyt toista päivää kipeenä ja vähän kuumeessakin. Ei tainnut olla viime perjantaina bikineissä hilluminen ja jäämeressä uinti ihan fiksuin veto... Toivottavasti huomiseksi edes vähän helpottais olotila, sillä oon luvannut vetää seuraavat kolme viikkoa myös keskiviikon aerobikin täällä meidän kylällä. Eilen en paljoa sängystä pidemmälle päässyt mutta tänään oli pakko käydä maksamassa pari juttua kaupungilla plus ostin mulle Sex and the cityn kaikkien tuotantokausien paketin (Sori äiti! Mut se ei ollu kauheen kallis ja säkin voit sit kattoo sitä!). Jos sillä ei flunssa lähe ni ei millään. Huomenna aijon ottaa vielä päivän makuu asennossa ja sitten illalla koitan vetää sen jumpan kunnialla loppuun saakka. Niin ja täällä ei taaskaan oo perjantain jälkeen aurinkoa näkynyt, toivottavasti asiaan tulis pian muutos.Jotenki kummasti se D -vitamiini auttaa jaksamaan paremmin päivästä toiseen!''

Launtai 120512
Tulipa sitten heti seuraavana päivänä keskiviikkona aurinko esiin, joten kannattais varmaan jatkossakin kirjotella tällasia valitustekstejä huonon sään aikaan.Eikä ollut tuo auringon paiste ainoa ilon asia, sillä sain samana keskiviikkona sähköpostia Norjan Exploriukselta (mun vaihtojärjestö), että oon voittanut valokuvauskilpailun ja 500 kruunun lahjakortin iTunes storeen! En ikinä voita mitään mistää (haha) ni voitte vaan kuvitella oliko siistiä ja vieä valokuvauskilpailu, koska oon rehellisesti sanoen oikeesti aika ylpee mun omista kuvista. Sitten kun siitä ielä saa kredittiä ulkopuolisilta tuntuu se TOSI HYVÄLTÄ!

Nyt ollaan viikonloppua viettämässä Annan kanssa Straumsbuktassa ja meillä on yks salainen projekti meneillään näitten kolmen päivän aikana mut en aio kertoo siitä PAITSI jos se onnistuu;)

























Mukavaa viikonloppua!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea voitosta ihanainen<3 Olis se kyl ihme jos näillä sun kuvilla ei voittoa heruiskaa;)

-Assi

Lea Sarvas kirjoitti...

Onneksi olkoon palkinnosta! Olet sen kyllä ansainnut huikean hienoista kuvistasi!
Hui- miten te 'tarkenitte' uida, mua ihan paleli, kun katsoin teitä pikineissä jäämeressä!!!!

Fanni Eriikka kirjoitti...

Kiiitos kiitos ihanaiseni sinä;)<3

Fanni Eriikka kirjoitti...

Kiitos Lea ja ihme kyllä että tarettiin, vieläkin vähän flunssassa ja eilen olin lääkärissä kun jalkapohja täynnä merisiilen piikkejä hehe