tiistai 19. kesäkuuta 2012

HATTUJEN HATTU

Monet ei ymmärrä mua, ei tule koskaan ymmärtämään eikä tarvitse. Emmä elä muiden vuoksi vaan itteni. Mä oon just tällanen ku mä oon ja, koska muille ei musta haittaa ole ni en jaksa siitä välittää. No ei tää mun juttu nyt oikeesti oo mikään vakava mut joo mä ostan ehkä vähän liikaa vaatteita, luen blogeja, kirjoitan siitä ja puhun muodista/kaikkeen siihen liittyvästä välillä vähän liika, sori. En silti aio lopettaa. Joku tykkää musiikista, joku jalkapallosta ja Fanni tyyleistä. Mulla ei oo poikaystävää kenen kanssa mä viettäisin yöni, mä luen blogeja!! Kelatkaa kuinka siistiä kuitenkin, mulla ei oo koskaan yksinäisiä öitä, koska mun rakkaat on aina ulottuvilla: VAATTEET! Voisin viettää mun elämän seuraillen erilaisia tyylejä. Istua vaikka paikallaan ja töllöttää ohikulkijoita, niin paljon mä vaatteita rakastan. Mulla ei ole edes tällä hetkellä mitään muuta kuin työ johon situoutua, paitsi mun blogi. Joku pikku juttu, joka aina oottaa päivitystä. Kivaa rutiinia elämään. Tää on mun juttu ja mä oon siitä ihan varma. Ehkä sitte vielä joku kaunis päivä mä olen sellasessa ammatissa, jossa kaikki mun intohimot saan vihdoin yhteen pakettiin. Onneks ei vielä oo kiire päästä sinne asti, onneks.

Many people don't understand me, they won't and they don't have to. I'm not living for the others, I'm living 100% for myself and this is who I am. I'm not bothering anyone so I'm not gonna change. Okay this sounds a bit scary now but don't worry, I'm just talking about my passion: FASHION! Sometimes I buy a bit too many clothes, read blogs, write about it or talk about it all the time everywhere. I'm sorry but Im not going to stop. Someone likes music, football or something else, I like clothes as styles. I don't have a boyfriend to commit to, to spent the nights with but i have fashion. I could spend my life reading blogs or walking on the streets and watching peoples different and interesting clothing choices. This is just a short text but  I could write about this pages and pages. I hope some day when I'll be grown up I could have all my passions in one baggage, as a job. Luckily I have a lot of time to work on this... 


HAT/VINTAGE, SHIRT/SECOND HAND, JEANS/VILA WITH DIY CUT






TIPS TIPS TIPS !!! THAT BLACK AND WHITE ARE SO IN RIGHT NOW

Ei kommentteja: