perjantai 1. kesäkuuta 2012

ITKUA JA NAURUA

Mulla nyt ei oikeestaan ole enäää kauheesti mitään jännää kerrottavaa, koska mun vaihtari vuosi alkaa olla jo ohi mutta sen voin sanoa, että en ois voinu ees kuvitella, että nää viimiset päivät tulis ole tällasia. Tänään (eilen ) oon jo itkeny kolme kertaa, enkä saa enää öisin unta, ihan kummallinen olotila muutenkin koko ajan. Tätä hetkeä on ootettu niin kauan, mähän saan nähä kaikki rakkaat taas. MUTTA mitäs nää rakkaat keihin oon tutustunut täällä..? Onhan tää ollut mun koti täällä melkein kokonaisen vuoden ajan. Ei tää helppoa ole, ei!

Tänään nautittiin Emman kanssa vihdoin pilvien takaa tulleesta auringosta ja mä kävin vielä nyt kahen aikaan yöllä kuvaamassa rannalla kun aurinko paisto niin kauniisti. On tää hassua ku nytkin istun alakerrassa ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta sisälle... Hyvää huomenta!



(kolme ekaa kuvaa Emman ottamia)











1 kommentti:

Nooramaria kirjoitti...

Hah, mä teen koko ajan samaa, itken öisin ja mietin miten taas kaikki tulee muuttumaan... Tää on niin hassua!!