tiistai 5. kesäkuuta 2012

ME EI SANOTA MOIKKA, ME SANOTAAN NÄKEMIIN

Huomenna. Huomenna on se päivä,jota mä oon oottanut, jota mun perhe ja kaverit on kaikki oottanut. Mä lähen kotiin. Mulla on ollut ihan kamala ikävä kotiin ja nyt mä sitten sinne vihdoin pääsen. Mulla ei ollut aavistustakaan kuinka vaikeeta tää olis. Oon ikionnellinen mutta samalla niin surullinen. Tulin nyt sitten siihen päätökseen, että en aijjo olla surullinen ainoastaan iloinen, iloinen siitä, että mulla on ollut niin mahtava vuosi!

Oon saanut koko elämän kestäviä ystävyyssuhteita ja tiedän, että kaikki täällä olleet ystävät tullaan tapaamaan vielä tulevaisuudessa. Tää vuosi täällä Tromssassa oli vain alku meidän ystävyydelle ja nyt se sitten ihan oikeasti vasta alkaa.  En ole pelkästään saanut ihania ystäviä vaan toisen perheen. Silloin kun mä tein päätöksen olla lähtemättä USA: han äitini serkku Tuula ehdotti, että mitä jos mä haluisinki tulla tänne Tromssaan heidän kanssaan asumaan vaihtarina. Siitä se prosessi lähtikin sitten etenemään  ja vähän ajan päästä istuin mä jo autossa matkalla kohti ekaa koulupäivää Kongsbakkenin lukiossa. Tiedän, että Tuula-hostäitini tulee lukemaan tämän ja siksi haluan täälläkin kirjoittaa vielä virallisen kiitoksen. Sulla ja teidän koko perheellä on suuri sydän ja se on aina avoin kaikelle. Te olette ihan super porukka ja mulla on ollut enemmän kuin kunnia olla mukana menossa. Te tulette aina olemaan mulle mun toinen perhe, kaikkien niiden viiden sisaruksen kanssa. Olette mulle tosi rakkaita!

 Ja siitä minä itse. Olen muuttunut niin paljon ihmisenä ja nyt tiedän, että oon kykenevä mihin tahansa, ihan mihin tahansa jos vaan sitä itse haluan. Kaikki se tuki, jonka oon kotoota vanhemmilta, veljeltä, isovanhemmilta, tädeiltä ja kaikilta ystäviltä saanut on tehnyt musta supertytön. Kiitos! Te rakkaat jotka ootte myös olleet vaihossa toivon, että oon voinu antaa mun tuen ja rakkauden teille vähintään yhtä paljon kuin te ootte antanut mulle. 

 Niin ja tietty vielä kaikki lukijat, on ollut tosi kiva huomata kuinka moni mun blogia lukee päivittäin ja vaikka en kommentteja kovin usein saakkaan niin tiedän, että olette kuulolla. Mä aijon jatkaa kirjoittelua tulevaisuudessakin. Todellakin! Nyt kesällä tulee olemaan kiireistä kesätyön, perheen ja ystävien kanssa mutta aina kun jotain kivaa tapahtuu, haluun kyllä siitä tänne kirjottaa, heti ku kerkiän. Olettehan te aivan ihania! Thank you so much for reading my blog during my exchange year, it means a lot to me! Even my exchange year is over now I'm definitely trying to post as much as possible of my life back in Finland. In finnish and english. You are such a great readers!!

Mun läksiäiset tänään:















TUSEN HJERTELIG TAKK ALLE SAMMEN<3

1 kommentti:

Nooramaria kirjoitti...

Ihana sun teksti, se sai taas tipan linssiin,MUTTA sä osaat myös aina kirjottaa niin ihanan positiivisesti, että sitä mä sussa just kaipaan!<3 Ilosin mielin kotiin, ja Suomen kesää 2012 alottamaan, mikä oiskaan parempaa? ;) Mä rakastan sua niin yli kaiken, onneks mulla on sut ja onneks enää alle viikko niin nähdään!!! PUS!
P.S. Ihana kakku!!