keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

NOORA ON KOTONA!!

Nyt on vihdoin Nooraseni kotona ja tunnelma katossa. Kia tulee ylihuomenna ja Sofie parin viikon päästä, pääsen siis pitkästä aikaan jälleen näkemään paljon tärkeitä ihmisiä. Me lähetään tytsyjen ja parin Nooran veljen porukan kanssa mökkeilee viikonlopuks ni saa vähän lomaa töistäkin kröhöm näitten muutaman päivän putken jälkeen. On tää oikeesti aika rankkaa ku en viel oo yhtää päässy kunnol rentoutuu ja nukuttuu univelkoja pois... Eli vaikka kuulostaa naurettavalta et oon loman tarpeessa ni mä olen. Eikä silläkään etten mä nauttis mun työstä, sillä tää on ihanaa ja Porvoon vanha kaupunki on ku joku satumaa jostain Astrid Lingrenin kirjasta! Tänäänkin oltiin aamulla shampanja brunssilla muitten porvoolaisten yrittäjien kanssa. Porvoon yks hienoimmista ravintoloista tarjoaa joka kesä brunssin muille yrittäjille. Se sijaitsee ihan tuomionkirkon kupeessa ja vaikka hinnat ovatkin melko korkeat niin laatu on kyllä taattu! Vähän oon päässy toriteltan ulkopuolella nauttimaan lämmittävästä auringosta joten ei ihan turha päivä, oikeestaan ihan loistava!

Finally one of my babies Noora has arrived home and I couldn't be more happy. My bf Kia is coming on Thursday and Sofie after only couple of weeks. Next weekend we're going to the summer cottage with my girls and Nooras brother & his friends. Even I've worked only a few days now I'm so in need for vacation! Okay it sounds ridiculous but I still haven't had enough sleep during these days when I came back Finland so... It's not like I wouldn't like my job cause I love it more than anything! It's like working in the middle of Astrid Lindgrens stories ( the swedish writer of Pippi Longstocking stories). 


































Ei kommentteja: