maanantai 18. kesäkuuta 2012

TUULEN VIEMÄÄ

Muutaman tunnin yöunien jälkeen oli taas aika siis kohdata mun kesäarki eli työt Porvoon vanhassa kaupungissa. Ei siinä mitään paitsi väsymys oli kyllä vallannu mun kehon aikalailla, oli rankkaa aamulla niin henkisesti kuin fyysisestikin alottaa työt. Päivää ei tehnyt yhtään sen helpommaksi kamala tuuli, joka kiusas meitä torimyyjiä ja varsinki meijän hennot lappuset heittämällä taivaan tuuliin. Niitä saikin sitten puolet päivää juoksennella kiinni. Päivän kruunasi se, että mun kamera tipahti sirpaleiks lattialle mutta onneks särkynyt osa olikin vaan uv-suoja linssi, eikä itse objektiivissa tai kameran rungossa ollutkaan mitään vikaan, huh! En vois ikinä luopua mun kaverista, mikä mun kanssa sitten kulkis aina mukana laukussa painona, no en tiiä!

After a couple of hours of sleep it was time to face the reality again, working day in the old town of beautiful Porvoo! Too tired mentally and physically but i survived. When I came home my whole camera crashed on the floor and fall in to peaces but luckily it was only my uv-protection lens and not the objective or camera. Luckily in deed!! What would I do without my baby, the friend which always gives a precious extra weight in my purse? I seriously don't know!


HAT/VINTAGE, SHORTS/LEE(DIY CUT), TOP/SECOND HAND, SANDALS/H&M, JEWELRY/GLITTER, BRACELET/H&M









Ei kommentteja: