sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

NUMERO VIISI

Mainitsinko mä jo, että mun kesäloma lkoi tänään, olin siis vikaa päivää töissä tänä kesänä! Mikä fiilis! Maanantaina mä suuntaankin jo Puolaan Aleksandran luokse ja siitä tulee jotain niin parasta. Miten mulla on vieläkin näin kauhee ikävä vaikka tiedän, että nähään ylihuomenna!? Noh tässä kuitenkin vähän mun tän päivän ihan liian kuumaa vaatetusta helteelle... Oli lämpöhalvaus lähellä

Did I already mention that my summer vacation started today, so I had today my last day at work for this summer! What a feeling! On monday I'm already off to Poland to visit one of my best friends from Tromsö, Aleksandra in Gdansk. It's going to be so goood. How can I still miss her so much even though I know that we're gonna see each other in two days... Anyway here's a close look to my outfit from the work.

SHIRT/SECOND HAND, PANTS/SECOND HAND, BAG/SECOND HAND(MOMS OLD), SHADES/H&M, SHOES/DINSKO










Ei kommentteja: