maanantai 5. tammikuuta 2015

TARKOITUKSENA ON TOTEUTTAA UNELMIA, EI SUUNNITELMIA

Kotikaupunki, joka ei tunnu kodilta kutsuu tänään pitkän ja rakkauden täyteisen loman jälkeen ( voi kuinka ihmisellä voikaan olla rakastava lähipiiri !!!) . Kaupunki, joka tuntuu kodilta, ja on koti, joutuu jäämään taakseni mutta vain hetkeksi.  Ranskalainen koulukaverini  kirjoitti uuden vuoden Facebook päivityksessään erittäin osuvasti aiheesta, joka sopii tilanteeseeni ja helpottaa ahdistusta, joka mulla viime päivinä on ollut:

 ’’If you want a happy life , remove all sources of negativity from your life starting with your own thoughts and the rest will folllow. We can’t control what happens to us but we have 100% freedom on how to react and turn any situation into blessings. ’’

Yritin ymmärtää miksi mua ahdistaa niin moni asia ja miksi en voi olla murehtimatta asioista, joihin en oikeasti voi mitenkään vaikuttaa. En löytänyt vastausta mutta pääasia on, että mulla on taas paljon parempi olla. Vastoinkäymiset, joita olen viime aikoina joutunut käymään ovat loppuen lopuksi pikku asioita, jotka kuuluu elämään, maallisia juttuja. Sellaista se aikuisten elämä nyt sitten välillä vaan on, että pitää hoitaa vuokranantajan kanssa tylsiä juttuja tai soitella vakuutusyhtiöön viisi kertaa päivässä. Ja tehdä vääriä valintoja, että vois tehdä sen jälkeen taas uusia oikeita tai vääriä valintoja!

Uskon silti, että kaikki tulee AINA järjestymään ja tuohon aikaisempaan lainaamaani lausahdukseen viitaten ja soveltaen; ne asiat joille ei voi mitään, niitä on turha murehtia. Tärkeintä on vaikuttaa asioihin joille voi jotakin, ja tehdä niitä koskevat päätökset sen mukaan mitä sydän sanoo. Aina ei tarvitse kuunnella järkeä, ei todellakaan. 

Minun sydämeni sanoo, että tällä hetkellä mun koti on Helsingissä ja pitkän harkinnan jälkeen, olen tehnyt päätöksen jättää Tanskan taakseni helmikuussa. 

No hard feelings Copenhagen mutta Tanska ei muuten kyllä ole mulle mutta ei olis kyllä Suomessakaan Helsingin ulkopuolella montaa paikkaa minne suostuisin muuttamaan. Istun juuri Kööpenhaminan yhdessä lempikahviloissani ja tämä paikka on edelleenkin yksi mun lempikaupungeista ja tänne tulen palaamaan. 


<3<3<3Mulla ei ole tarkkoja suunnitelmia mutta mulla on hulluja unelmia <3<3<3

:_)



Ei kommentteja: